Wednesday, August 28, 2013

Sharing Some Love

Salam Semua!

Saje je nak berjemah lebih sikit hari ni kan.. *so that ada alasan la kalau x banyak sangat update after this sebab sekali update terus ada 2,3 posts kan?*

Okay, takde apa pun.. just nak share my wedding videos.. Hmm, before that nak ramble sikit.. Some people say that it's a waste buat video.. tapi kan, I have my personal view on this matter..  Memang la video tu mahal, but come on... Wedding is just once in a lifetime *unless if ada abang abang atau pak cik pak cik yang nak tambah cawangan..heheh... bias? I know!* Jadi, I tak rasa pun rugi untuk invest some money for the day of your life with your love...tak gitu? after all, kan best sebab u can show your whole next 7 generations on your wedding videos...

Lagi satu.. kita ni kan di dunia teknologi... dah tak perlu dah nak baring kat katil, sambil tepuk tepuk bantal and susah susah ingat kenangan berkahwin tu.. it will be more meaningful and definitely easier kalau kita save it in our SMART phones and hambek kau.. nak tengok setiap malam pun boleh?

Well, here goes... my wedding video... I truly appreciate it as this is a gift given by my second brother, his wife and his wife's family. Huhu..rasa disayangi sangat... And for the reception video, my brother did the editing. Hehe.. I'm happy.. so happy! hello? mana ada abang yang sanggup tak tidur malam sebab nak edit video kahwin adiknya yang sangat gedikdivalicious ni? :) anyway, thanks Abang Zakwan!

Oh ya, reason i'm sharing here because.. it's definitely my blog, and definitely something that I want to share with others on my happy day, as well as... nanti mana la tau if i'm no longer in the world and at that time I have kids already... diorang can visit this blog...apart of reading my stories, who knows they can also see how gedik-ly in love mak dia dengan bapak dia? :)

So, here goes! Enjoys!

Akad Nikah





Reception


1 comment:

  1. Sarah,,aku baru dapat tengok video kawen ko..touching..huhuhu..ko pn tau aku tak dapat g kenduri ko..sob2..n plg best..aku men tekan je bulan kat archive ko..sekali tekan je ok..tetibe kua post ni..mmg luck aku la..=)

    ReplyDelete